Medpredmetno povezovanje in podajanje povratne informacije pri pouku slovenščine na OŠ Dornberk – Petra Gabriel in Irena Humar Kobal
Delo na daljavo pri pouku slovenščine na Osnovni šoli Dornberk se je sprva zdelo kar težavno, še posebej, ker pri slovenščini na predmetni stopnji ne uporabljamo delovnih zvezkov. A delo je po začetnih težavah steklo in odzivnost učencev je bila zelo dobra. Prav poseben izziv nam je bil, kako motivirati učence, da so res vstopali […]
Delo na daljavo pri pouku slovenščine na Osnovni šoli Dornberk se je sprva zdelo kar težavno, še posebej, ker pri slovenščini na predmetni stopnji ne uporabljamo delovnih zvezkov. A delo je po začetnih težavah steklo in odzivnost učencev je bila zelo dobra. Prav poseben izziv nam je bil, kako motivirati učence, da so res vstopali v učilnico in opravljali naloge. Spletna učilnica moodle ponuja ogromno možnosti, da je pouk na daljavo bolj pester in zanimiv in kar nekaj od njih smo jih izkoristili (npr. H5P, galerija, knjiga …).
Pouk smo poskušali izvajati tudi medpredmetno, tako smo na primer pouk slovenščine v 6. razredu povezali z gospodinjstvom. Učenci so namreč po navodilu za delo pripravili kosilo za družino. Odziv učencev in njihovih staršev je bil presenetljiv. Učenci so poleg nalog, ki so bile dane, nadgradili z novimi nepričakovanimi odzivi, npr. fotografijami, filmi …
Kar velik zalogaj je predstavljalo tudi skupno postavljanje kriterijev uspešnosti ob določeni nalogi (npr. pisanju spisa, razmišljanju …), kar je sicer običajna praksa pri pouku v živo, na daljavo pa nekoliko težje. V 9. razredu smo se poleg oblikovanja kriterijev dobrega razmišljanja spopadli tudi s kakovostno povratno informacijo tako učitelja kot vrstnikov.