V času izobraževanja na daljavo je veliko uporabnikov začelo uporabljati Arnesove storitve, pa tudi storitve drugih ponudnikov. Nekateri uporabniki so se ob uporabi orodij Microsoft365, ki so jih uporabljali z AAI-računi, srečali z nenavadno težavo, saj jih je vsakodnevno odjavljalo iz namiznih aplikacij kot so OneDrive, Teams, ipd. Na Arnesu smo odkrili vzrok in Microsoftu ponudili rešitev, ki jo je ponudnik vključil v storitev in odpravil težavo.
Uporabniki so opazili, da se jim je po 12. urah vsakič znova prekinila aktivna seja, zato so se morali vsakodnevno vpisovati v storitve Microsoft 365. Težava se je začela pojavljati po spremembi varnostne politike Microsofta, ki je spremenila način preverjanja informacij t.i. polja LastPasswordChangeTimestamp. V primeru prijave z AAI-računom je bilo po posodobitvi politike navedeno polje prazno. Težavo so prvič zaznali na superračunalniškem centru na Irskem marca 2020 in jo mesec kasneje dokumentirali na strani Microsofta.
Sprememba je sovpadla s prvim valom pandemije in tako se je poročanje o težavi izgubilo v množici izzivov, ki so se pojavili v tistem času. Problem je bil jasno izražen v januarju 2021, ko so se v reševanje težave vključili predstavniki Microsoft Slovenija.
Arnesovi inženirji so ob vzdrževanju bistvenih storitev za izobraževanje na daljavo pozornost posvetili tudi poročanju o napaki v storitvi Microsofta, hkrati pa so samostojno, v želji, da bi pomagali slovenskim uporabnikom storitev ponudnika, raziskovali morebitne vzroke, ki so povzročali izpisovanje. O svojih odkritjih so poročali ponudniku, ki je odkrito težavo po zaslugi Arnesa odpravil v obdobju med 6. in 8. marcem 2023.
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)