Navodila za Android 11

Povezavo smo preizkusili na napravi OnePlus 8 (Android 11), navodila pa veljajo za večino naprav z operacijskim sistemom Android 11. Podatki, ki so uporabljeni v spodnjem primeru, so izmišljeni. V postopku nastavljanja jih ustrezno nadomestite z vašimi.

1. Prenos certifikata na mobilno napravo

Najprej je potrebno na telefon namestiti vrhnji strežniški certifikat, ki ga boste našli na Arnesovem FTP strežniku – datoteka arnes_eduroam_ca_2012.cer .

Če vaša organizacija uporablja samopodpisan certifikat, s FTP strežnika prenesite certifikat vaše organizacije. S seznama certifikatov, ki so na voljo v arhivu na ftp.arnes.si/software/eduroam/certs/, izberite certifikat vaše organizacije.

2. Namestitev certifikatov

Po uspešnem prenosu certifikata na mobilni telefon, ga je potrebno še namestiti.

Odprite meni Settings ali Možnosti.

Izberite možnost Security & Lock Screen ali Varnost in začetni zaslon.

Izberite možnost Encryption & credentials ali Šifriranje in poverilnice.

Izberite možnost Install a certificate ali Namesti certifikat.

Izberite vrsto certifikata WiFi certificate ali WiFi certifikat.

Poiščite mapo, v katero ste prenesli certifikat v prvem koraku in ga izberite.

V naslednjem oknu vpišite ime potrdila: eduroam in kliknite OK ali V redu.

Wi-Fi certifikat je uspešno nameščen.

3. Povezovanje v omrežje eduroam

Odprite meni Settings ali Možnosti.

 
Izberite možnost WiFi

 Prepričajte se ali je WiFi vključen in izberite omrežje eduroam.

Odpre se okno, v katerem konfigurirate povezavo.
V polju EAP method ali Način EAP izberete TTLS, za Phase 2 authentication ali preverjanje pristnosti v fazi 2 izberete PAP.

Nato v polju CA certificate ali Overjeno potrdilo izberete certifikat, ki ste ga v prejšnji točki uspešno namestili.

Pod Identity ali Identiteta vnesite vašo identiteto, ki ste jo prejeli na organizaciji, pod Anonymous identity ali Anonimna identiteta vnesete anonimno identiteto (če jo vaša organizacija ponuja, sicer pustite prazno) in geslo. Za konec kliknite na gumb Connect ali Vzpostavi povezavo in boste povezani v omrežje eduroam. Tako je postopek namestitve končan.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)