Nastavitve e-poštnih programov

V tem poglavju boste našli opise postopka nastavitev za delo z e-pošto za najpogosteje uporabljane e-poštne programe.

microsoft-outlook-2016-icon Outlook 2016 SLO microsoft-outlook-2016-icon Outlook 2016 ENG windows10mail_ikona Outlook Mac 2016 windows10mail_ikona Windows 10 Pošta SLO
windows10mail_ikona Windows 10 Mail ENG Outlook 2013 SLO Outlook 2013 ENG Outlook 2010 SLO
Outlook 2010 ENG Outlook 2007 SLO Outlook 2007 ENG Live Mail SLO
Live Mail ENG Mozilla Thunderbird SLO Mozilla Thunderbird ENG Mac Mail
Claws Mail Opera Mail Outlook Mac   Gmail

 

Mobilne naprave

Android iOS Windows Phone

S klikom na to povezavo si lahko ogledate navodila za starejše programe, ki niso več podprti in jih odsvetujemo.

Avtentikacija za odhodni strežnik

Pri konfiguriranju svojega poštnega programa bodite pozorni na nastavitev avtentikacije in šifrirane povezave za odhodni strežnik; to vam omogoča, da pošto pošiljate preko Arnesovega strežnika, ne glede na to, v katerem omrežju se nahajate. Navodila boste našli pri posameznem odjemalcu v okviru dodajanja računa (točka 1 oziroma 2) ali pod točko ‘Spreminjanje nastavitev računa’.

Možnost šifriranega dostopa do elektronske pošte

Uporabnikom svetujemo uporabo šifriranega prenosa elektronske pošte med računalnikom in Arnesovim sistemom za posredovanje elektronske pošte. Šifriran prenos pomeni, da se vsi podatki, tako uporabniška gesla kot vsebina elektronske pošte, prenašajo v šifrirani obliki, kar onemogoci prestrezanje podatkov. To je še posebej pomembno pri uporabi javnih nezašcitenih brezžicnih omrežij. Pri šifriranem prenosu se uporabljata protokola TLS (Transport Layer Security) in SSL (Secure Sockets Layer). Priporočamo uporabo protokola TLS, v odjemalcih, ki tega protokola ne podpirajo, pa lahko uporabite SSL. Navodila za vklop šifrirane povezave najdete pri posameznem odjemalcu v okviru dodajanja računa (točka 1 oziroma 2) ali pod točko ‘Spreminjanje nastavitev računa’.

Podatke o Arnesovih poštnih strežnikih najdete tukaj.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)