Težava z delovanjem Arnesove spletne pošte

torek, 29. 3. 2016

Minuli teden smo izvedli posodobitev zalednega sistema spletnega vmesnika Arnesove elektronske pošte. Uporabniki sicer ne bi smeli opaziti večjih sprememb, a je pri manjšemu delu uporabnikov spletnega vmesnika prišlo do nepredvidenih težav, ki jih odpravljamo.

  • Pri določenih uporabnikih se je mobilna tema nastavila kot privzeta tudi na osebnih računalnikih. Za odpravo omenjene težave v spletnem vmesniku vnovič potrdite klasično temo “Arnes”. To storite tako, da v “Osebnih nastavitvah” izberete meni “Uporabniški vmesnik”, preverite, če imate izbrano temo “Arnes” pod postavkami “Tema uporabniškega vmesnika”, izbiro pa shranite.
  • V kolikor imate težave s prijavo v spletno pošto vas prosimo, da v svojem spletnem brskalniku pobrišete piškotke za “webmail.arnes.si” oz. “.arnes.si” in predpomnilnik.
  • Odpravili smo težavo, kjer je v nekaterih primerih brskalnik uporabniku javil, da dostop do spletnega vmesnika ni mogoč.
  • Odpravili smo težavo, zaradi katere se na mobilni temi ni bilo mogoče odjaviti iz Arnesove spletne pošte in je brskalnik namesto odjave izpisal obvestilo.

V kolikor potrebujete pomoč pri spremembi teme, izbrisu piškotkov ali pri rešitvi druge težave, nas lahko kontaktirate prek telefonske številke 01/479-88-00 vsak delavnik med 8:00 in 20:00 uro.

Želite biti redno obveščeni?

Naročite se na RSS obvestila
Naročite se na poštni seznam

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)