Organizacije, društva, zveze, samozaposleni v kulturi in ostali, ki so upravičeni do storitev omrežja ARNES, lahko ob uporabi Arnesovih storitev neposredno pri Arnesu brezplačno registrirajo ali podaljšajo domene .si.
Za skrbnike spletnih strani Arnesovih članic je zamenjava registrarja ena od dejavnosti, ki sicer ni tako pogosta, a so se mnogi gotovo že srečali s postopkom, ki je zdaj precej poenostavljen.
Nekdaj je bilo potrebno počakati na elektronsko sporočilo, ki se je samodejno poslalo ob zahtevi za zamenjavo registrarja, in nato slediti navodilom v besedilu. Sedaj je postopek bolj enostaven, hitrejši in tudi bolj varen. Zamenjavo se opravi z geslom, ki ga nosilec nastavi pri trenutnem registrarju, geslo pa nato sporoči registrarju, na katerega želi prenesti domeno.
Poglejmo na primeru. Če želite svojo domeno prenesti na Arnes, boste pri trenutnemu registrarju zahtevali, da se nastavi geslo za prenos. Geslo lahko določite sami ali pa to stori registrar in vam ga posreduje.
Geslo nato sporočite Arnesu, ki bo prenos domene tudi izvedel. Nekateri registrarji bodo verjetno nudili možnost nastavitve gesla prek nadzorne plošče za domeno, drugim pa bo potrebno zahtevo sporočiti po e-pošti. Geslo za prenos poteče v šestnajstih dneh, kar pomeni, da je potrebno prenos opraviti v tem roku.
Ko ste pri obstoječem registrarju opravili vse potrebno, pošljete na naslov helpdesk@arnes.si zahtevek za prenos domene, ki mora vsebovati geslo in domeno. Zahtevek lahko na Arnes pošlje samo nosilec ali tehnični kontakt za domeno, upoštevane bodo le zahteve, ki bodo poslane s pravega elektronskega naslova. Po prejemu vseh potrebnih podatkov bo vaša domena prenesena na Arnes.
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)