Primerjava storitev pred in med izobraževanjem na daljavo

četrtek, 9. 7. 2020

Po koncu epidemije, ko se je hektično stanje zaradi hitrega porasta uporabnikov storitev Arnesa umirilo, smo pogled usmerili v preteklost in primerjali uporabo Arnesovih storitev v letošnjem letu, v času epidemije, z istim obdobjem lani. Razlike so nepredstavljive.

Ekstremni skoki rabe storitev

Največje razlike so vidne pri storitvi Arnes Učilnice. Kot primer ekstremnega skoka smo pripravili graf, na katerem vidite primerjavo povprečnega števila prijavljenih uporabnikov v Arnes Učilnice v posamezni uri v letošnjem letu in v istem obdobju v lanskem letu.

Skupno število registriranih uporabnikov storitve Arnes Učilnice je v obdobju epidemije stalno naraščalo. Od 22. marca do 1. junija se je skupno število registriranih uporabnikov povečalo za več kot 23.000.

Prav tako je velik porast doživela tudi spletna pošta, Arnes Webmail. Na grafu vidite število vseh unikatnih spletnih dostopov do e-poštnih predalov.

S povečanjem števila unikatnih dostopov se je seveda povečalo tudi število dostavljenih e-poštnih sporočil v časovnem obdobju posameznega dneva. V grafu lahko vidite razliko med aprilom 2020 in aprilom 2019.

Velik izziv za vse

Verjamemo, da je bilo izobraževanje na daljavo velik izziv za vse, za učitelje in za učence. Upamo, da smo vam s storitvami delo olajšali.

Hkrati se vam zahvaljujemo za podporo v razburljivih časih in potrpežljivost, če ste se med rabo storitev srečali s težavami. Naši sodelavci so se trudili vse izzive rešiti v najkrajšem času.

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)