Pomoč mladostnikom in njihovim staršem pri spletnih težavah in zagatah preko TOM telefona

četrtek, 17. 5. 2012

Stari znanec slovenskih otrok in mladostnikov TOM telefon je postal uradna telefonska linija za pomoč pri težavah na spletu Centra za varnejši internet, katerega partner je Arnes. V primeru vprašanj, povezanih z uporabo novih tehnologij, lahko otroci, mladi in njihovi starši anonimno pokličejo na brezplačno telefonsko številko 116 111. Svetovalci na telefonu, ki imajo bogate izkušnje svetovanja mladim v različnih težavah, so posebej izobraženi, da lahko mladim pomagajo tudi pri zagatah, ki se tičejo uporabe spleta, mobilnih telefonov in drugih novih tehnologij.

»Internet in nove tehnologije so neločljiv del vsakdanjega življenja naših otrok in mladostnikov. Ne dojemajo ga kot nekaj ločenega od realnega življenja, kot to drži za nas odrasle. Veliko klicev otrok na našo telefonsko linijo se je že prej pogosto nanašalo tudi na spletne težave. Velikokrat se težave z vrstniškim nasiljem na primer začnejo na spletu in nadaljujejo “v živo” in obratno. Pomembno je, da imajo naši svetovalci znanja, da lahko mladim kot tudi njihovim staršem svetujejo ali jih napotijo v pravo smer tudi na področju spletnih težav,« je povedala Zdenka Premoša, strokovna sodelavka pri TOM telefonu.

»Mladi in njihovi starši se srečujejo z različnimi dilemami in problemi, povezanimi z uporabo novih tehnologij, od pretirane rabe interneta, iger, mobilnih telefonov, do zlorabe osebnih podatkov, večinoma v socialnih omrežjih, kraje gesel, identitete, neželene objave zasebnih slik in videov, lažnih profilov, trpinčenja, neprimernih vsebin, kontaktov in drugih zlorab. Povezava s Tom telefonom in Zvezo prijateljev mladine Slovenije, ki projekt vodi, je optimalna rešitev, da pomagamo rešiti te težave ali usmeriti klicatelje na institucije ter strokovnjake, ki jim lahko pomagajo,« so sporočili iz Centra za varnejši internet.

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)