Podpora Arnesa izobraževanju na daljavo – Tomi Dolenc

sreda, 16. 9. 2020 10:35

Ob začetku koronske krize smo kot nosilec infrastrukture zaznali skokovit porast uporabe digitalnih tehnologij (internetni tsunami): od elektronske pošte, spletnih strani, spletnih učilnic, nalaganja in ogledov videoposnetkov, videokonference… Uporaba nekaterih storitev se je povečala za 10 do 100 krat.

Arnes je v odgovor na povečane potrebe močno razširil zmogljivosti svojih strežnikov, nadgradil ključne storitve, tudi s širitvijo funkcionalnosti. Vzpostavili smo lastno, v spletne učilnice integrirano videokonferenčno storitev in nakupili licence sistema Zoom za potrebe izobraževanja; pri vsem tem smo sledili izraženim potrebam učiteljev.

Kot ključno se je pokazalo ažurno dodeljevanje in vzdrževanje digitalnih identitet – AAI računov ter »šolskih« elektronskih naslovov, ki jih šole upravljajo skozi Arnesovo infrastrukturo.

V okviru posebnega ukrepa COVID-19 tudi nabavljamo dodatne računalnike za potrebe šol oz. učencev.

Hitro se je pokazalo, da ni največji izziv zagotoviti zadostno količino tehnologije; pouk na daljavo je treba organizirati drugače, potrebujemo pa ustrezno znanje in izkušnje, da znamo tehnologijo izkoristiti na primeren način. Pri tem je pomembno tako poznavanje orodja, ustrezna vključitev le-tega v pedagoški proces, kot tudi ozaveščenost o varni rabi – kot v razredu in šolskih hodnikih, je treba tudi v “virtualni šoli” vzpostaviti pravila obnašanja.

Na Arnesu čutimo kot integralni del svoje vloge, da učiteljem pri tem pomagamo; pri tem se nam zdi pomembno svoje izkušnje povezovati z različnimi strokovnjaki – pedagogi, a tudi z učitelji-praktiki, da skozi vrsto spletnih tečajev in delavnic skupaj predstavljamo in gradimo primere dobre uporabe tehnoloških orodij in na ta način celovito podpiramo njihovo rabo.

Predstavitev iz predavanja

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)