Analiza: Odpravili smo težave z diskovno opremo

sobota, 24. 2. 2018

23. februarja, ob 23. uri, smo na Arnesu uspeli vzpostaviti produkcijsko delovanje storitev, ki so bile zaradi tehničnih težav z diskovno opremo nedostopne od četrtka, 22. februarja, od 14:30 dalje. Kljub obsežnemu izpadu delovanja ni prišlo do izgube podatkov. Delovanje kritičnih sistemov bomo še naprej pozorno spremljali.

Hkratna odpoved redundantnih kontrolnikov

Analiza je pokazala, da je težavo povzročila hkratna odpoved redundantnih kontrolnikov v diskovnem polju. Gre za izjemen in zelo malo verjeten dogodek. V sodelovanju z zastopnikom in proizvajalcem opreme smo težavo uspešno odpravili in ponovno vzpostavili dostop do vseh podatkov. Zaradi velike količine podatkov so bili postopki odprave napak še posebej dolgotrajni.

Nedosegljive so bile nekatere storitve

Zaradi okvare strojne opreme so bile nedosegljive nekatere Arnesove spletne aplikacije in storitve: Strežnik po meri, Arnes Učilnice, Arnes Filesender, Arnes Planer, Arnes Analitika, Arnes Splet.

Sodelavcem, inženirjem, ki so sodelovali pri odpravi napake, se zahvaljujemo za požrtvovalno in strokovno opravljeno delo.

Za povzročene nevšečnosti se opravičujemo vsem uporabnikom. Zahvaljujemo se vam za razumevanje in podporo.

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)