Informacijski pooblaščenec o izbiri ponudnika e-pošte

ponedeljek, 19. 2. 2018

V mesecu januarju je Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije podal mnenje, v katerem se je opredelil glede uporabe zasebnih elektronskih naslovov v službene namene v šolstvu.

Informacijski pooblaščenec je izpostavil, da gre sicer za odločitev posameznega organa javne uprave, kateri sistem elektronske pošte bo uporabljal, pri čemer se odjemalci odločajo med storitvami zasebnega in javnega sektorja. Pri tej izbiri mora organ upoštevati vse vidike, med drugim tudi vidika varnosti in zasebnosti. Izpostavljena je bila tudi smotrnost izbire zaupanja vrednega ponudnika storitev iz slovenske javne uprave.

Organizacija, kot je šola, bi po mnenju informacijskega pooblaščenca morala vsem zaposlenim zagotoviti dovolj varen služben predal elektronske pošte. Zasebni elektronski naslovi bi morali biti namenjeni zgolj zasebni komunikaciji, ne pa tudi službeni.

Gostovanje e-pošte na Arnesu

Arnes šolam in drugim izobraževalnim ustanovam omogoča enostavno ureditev gostovanja njihove elektronske pošte, s tem pa šole lahko svojim zaposlenim in učečim ustvarijo e-poštne naslove z lastno domeno.

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)