Težavo, ki je povzročala nedosegljivost Arnes Učilnic v dopoldanskem času, smo odpravili. Arnes Učilnice znova delujejo. Stanje storitve bomo podrobno spremljali.
20. oktober: Arnes Učilnice so trenutno nedosegljive, uporabnikom se opravičujemo. Težave smo odkrili in jih odpravljamo. V čim krajšem času vam bomo podali več informacij. AAI-prijave delujejo, tudi vse ostale storitve, npr. videokonference Arnes Zoom, ki jih lahko uporabite za izobraževanje na daljavo.
19. oktobra 2020, je Arnes doživel izredno povečanje uporabe vseh storitev enotnega izobraževalnega okolja Arnesa. Preobremenjen je bil sistem enotne prijave (AAI), a je Arnes težave odpravil v dveh urah. Arnes Učilnice še vedno delujejo upočasnjeno, odkrili smo ozko grlo in ga odpravljamo. Izboljšanje pričakujemo že tekom dneva. Ostale storitve delujejo brez težav.
Arnes je v času epidemije dobil dodatna sredstva v sklopu programa COVID-19 IKT za VIZ, ki jih je skupaj z rednimi sredstvi vložil v razširitev osnovne infrastrukture, nadgradnjo storitev in za nadomeščanje opreme, ki jo je dobil v posodo med prvim valom epidemije. Trenutno intenzivno vgrajujemo dodatno opremo, ki jo je Arnes, zaradi stanja na trgu in pomanjkanja opreme, dobil v preteklem tednu. Zmogljivosti bomo še dodatno širili z opremo, ki jo bo Arnes dobil čez nekaj tednov.
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)