Do stikov oz. imenika lahko dostopite s klikom na ikono.
Nove vnose dodajte s klikom na ikono .
V vnosno okno vpišite želene podatke :
Vnos potrdite z klikom na ikono .
V primeru da bi radi urejali že obstoječo vizitko, izberite želeno osebo in kliknite na .
– Za izbris predhodno izbrane vizitke izberite ikono “Izbriši izbrane vizitke“. V pogovornem oknu izbris potrdite.
– S klikom na “Sestavi sporočilo za” se odpre okno za sestavo sporočila za izbrano vizitko.
Stiki omogočajo tudi združevanje vnosov po skupinah.
Za dodajanje nove skupine kliknite na gumb v oknu Skupine. Prikaže se okno, v katerega vpišite ime nove skupine in ga shranite z pritiskom tipke Enter.
V skupino dodajte nove vizitke tako, da kliknete na želeno skupino in dodate vizitko s klikom na ikono za nov stik.
Klik na Stiki v oknu Skupine prikaže vse stike iz vseh skupin.
Za brisanje ali preimenovanje izbrane skupine kliknite na gumb in izberite želeno možnost.
– Arnesova spletna pošta omogoča uvoz vizitk v formatu vCard ali CSV. Za uvoz vizitke kliknite na ikono “Uvozi stike“, v pogovornem oknu poiščete ustrezno datoteko (.vcf ali .csv) ter uvoz potrdite s klikom na gumb “Uvozi“.
Primer enostavne .csv datoteke, s pomočjo katere lahko uvozimo stik z danim imenom, priimkom in elektronskim naslovom:
Več informacij o formatu CSV najdete na povezavi.
Primer enostavne .vcf datoteke, s pomočjo katere lahko uvozimo stik z danim imenom, priimkom in elektronskim naslovom:
Več informacij o formatu vCard najdete na povezavi.
Npr. Outlook express omogoča uvoz in izvoz stikov v formatu vCard. Za izvoz iz Outlook Expressa odpremo: Orodja>Adresar>Datoteka>Izvozi. Tu izberemo izvoz v obliki “vCard”.
– gumb “Izvozi stike v formatu vCard” omogoča izvoz stikov.
01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)