Skoči na glavno vsebino

Enostavno do gostovanja e-pošte na Arnesu

petek, 16. 2. 2018 7:34

Organizacije lahko na Arnesu uredite gostovanje svoje elektronske pošte in tako svojim uporabnikom, zaposlenim in učečim, ustvarite nove e-poštne naslove s svojo domeno.

Elektronska pošta uporablja sistem za zavračanje okuženih in filtriranje in označevanje neželenih sporočil, ki je bil razvit v sodelovanju z Institutom Jožef Stefan. Storitev zagotavljamo z uporabo lastnih poštnih strežnikov, ki se fizično nahajajo v Arnesovih prostorih v Sloveniji.

Kdo lahko uredi gostovanje svoje elektronske pošte na Arnesu?

Gostovanje organizaciji uredi tista oseba, ki je v Sporazumu o članstvu v omrežju ARNES navedena kot pooblaščenec članice oz. oseba, ki ste ji naknadno dodelili to vlogo.

Kaj moram narediti za gostovanje svoje elektronske pošte na Arnesu?

V imenu organizacije mora pooblaščenec članice poskrbeti da:

  • ima organizacija registrirano oz. je nosilec želene .si domene;
  • organizacija gosti svojo elektronsko pošto na Arnesu (nastavljeni MX-zapisi za izbrano domeno);

Kontaktirajte pomoč uporabnikom na helpdesk@arnes.si, kjer vam bodo pomagali sodelavci Arnesa, ki bodo uredili vse, kar je potrebno za gostovanje.

Kako ustvarim elektronske naslove z domeno organizacije za uporabnike, ki še nimajo Arnesove elektronske pošte?

  • uporabite storitev Ustvarjalnik poštnih računov za množično ustvarjanje e-poštnih naslovov (uporabniki morajo biti vpisani v SIO.MdM) ali …
  • uporabnike napotite na storitev Arnes Predal, kjer si sami dodajo/ustvarijo elektronski naslov (uporabniki morajo biti vpisani v SIO.MdM);

Kako ustvarim elektronske naslove z domeno organizacije za uporabnike, ki že imajo Arnesovo elektronsko pošto?

  • na podpora@arnes.si pošljete seznam uporabnikov, za katere želite ustvariti elektronske naslove ali …
  • uporabnike napotite na storitev Arnes Predal, kjer si sami dodajo alias elektronski naslov;

Do elektronske pošte lahko nato vaši uporabniki nato dostopajo prek spletnega vmesnika ali prek izbranega e-poštnega odjemalca.

Informacijski pooblaščenec o uporabi e-pošte v šolstvu

V mesecu januarju je Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije podal mnenje, v katerem se je opredelil glede uporabe zasebnih elektronskih naslovov v službene namene v šolstvu. Organizacija, kot je šola, bi po mnenju informacijskega pooblaščenca morala vsem zaposlenim zagotoviti dovolj varen služben predal elektronske pošte. Zasebni elektronski naslovi bi morali biti namenjeni zgolj zasebni komunikaciji, ne pa tudi službeni.

Naročite se na RSS obvestila

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–16:00)