Prijava za nakup dodatnih dostopovnih točk

 

1. Odpiranje prejetega dokumenta

Odprite ‘Moj predal’ in izberite zadnji prejeti dokument (T01_AP_2019_Javni razpis za sofinanciranje nakupa dostopovnih točk)

Dokument lahko odprete tudi neposredno na vstopni strani, tako da ga izberete v obvestilih na desni.

 

2. Branje dokumenta

Prejet dokument je viden na levi strani ekrana, desna stran pa predstavlja kosovnico, ki jo je pred nadaljevanjem potrebno izpolniti. Svetujemo, da pred izpolnjevanjem podrobno preberete povabilo k sodelovanju pri prijavi na javni razpis za sofinanciranje nakupa dostopovnih točk.

 

3. Izpolnjevanje kosovnice

Za izpolnjevanje kosovnice je potrebno vključiti urejanje dokumenta. V spodnji akcijski vrstici izberite Uredi.

V kosovnici nato ustrezno izpolnite količino dostopovnih točk. Bodite pozorni, da skupni znesek ne bo presegal maximalno število dodeljenih dostopovnih točk za vašo organizacijo.

OPOMBA: VIZ lahko kandidira za sofinanciranje največ toliko dostopovnih točk, kolikor znaša razlika med predvidenim številom v idejnem projektu in dejansko nameščenim številom dostopovnih točk, razvidnem iz projekta izvedenih del.

Število točk, za katere lahko kandidira VIZ je razvidno v razdelku »Razdelitev sredstev«.

 

4. Podpisovanje dokumenta

V akcijski vrstici izberete Dig. podpiši.

Portal bo od vas zahteval potrdilo, nadaljujete s ponovnim klikom na Dig. podpiši.

Na tem mestu je nadaljevanje postopka odvisno od posameznega brskalnika in prejšnjih nastavitev aplikacije za podpisovanje. Načeloma vas brskalnik opozori, da bo zagnal eksterno aplikacijo, kar morate potrditi, razen če ste pri podpisovanju splošnih pogojev označili izbiro, da si brskalnik vaše nastavitve zapomni. V tem primeru boste ta korak sedaj preskočili in lahko nadaljujete neposredno s podpisovanjem.

Spodnja slika je primer obvestila v brskalniku Google Chrome. 

Odpre se BusinessConnect aplikacija za digitalno podpisovanje dokumentov. V spustnem meniju izberite digitalno potrdilo in postopek zaključite s klikom na Podpiši.

Vrnili se boste na dokument, ki je sedaj v stanju [Podpisan]. S tem je postopek zaključen.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)