Dodajanje prilog k tripartitni pogodbi

 

1. Zahtevek za izplačilo – račun

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo in jo odpremo s klikom na ime.

    →     

V spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Zahtevek.

OPOMBA – pri oddaji Zahtevka za izplačilo morate vedno uporabiti tip dokumenta Nov – Zahtevek, saj vsebuje metapodatke, na podlagi katerih vam Arnes izplača delež sofinanciranja. V kolikor dokumenta ne boste vložili pod pravi tip dokumenta, vam ga bo projektna pisarna zavrnila.

Odpre se okno za dodajanje novega zahtevka za izplačilo, kjer morate izpolniti lastnosti računa in dodati priponko. Bodite pozorni, da izpolnite vsa označena polja (*), ki so potrebna za nadaljevanje.

Račun priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.   

 

2. Dodajanje podpisane dobavnice

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo in jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Dobavnica

OPOMBA: V kolikor želimo k isti tripartitni pogodbi dodati več dokumentov (račun, dobavnica, fotografije, itd.), lahko namesto, da se vedno vračamo v mapo arhiv in odpiramo ustrezno pogodbo, v zgornji orodni vrstici vrnemo na prejšnji korak, od koder nadaljujemo po enakem principu, le da pri tem izberemo drugačen tip dokumenta.

Odpre se maska dokumenta Dobavnica, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja kot je prikazano na spodnjem primeru.

Dobavnico priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

 

3. Dodajanje fotografij opreme

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Splošno

 →  

Odpre se maska dokumenta Splošno, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja kot je prikazano na spodnjem primeru.

Fotografijo priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

Spodaj se nahaja primer dobre prakse – skupna fotografija zložene opreme:

 

 

 

5. Potrdilo o plačilu (po plačilu računa)

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Potrdilo o plačilu

OPOMBA: VIZ mora, v skladu z 12. členom Pogodbe o sofinanciranju, Arnesu predložiti dokazilo o plačilu celotnega zneska v roku 8 dni po prejemu sredstev s strani Arnes-a.

 → 

Odpre se maska dokumenta Potrdilo o plačilu, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja, kot je prikazano na spodnjem primeru.

Potrdilo o plačilu priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

 

5. Izjava o zagotovljenih sredstvih

Izjavo o zagotovljenih sredstvih lahko priložite le enkrat k eni izmed tripartitnih pogodb (vsebovati mora zneske vseh dobaviteljev). Predloga izjave se nahaja na naslednji povezavi: izjava

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo tripartitno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Izjava.

 

 

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)