Dodajanje prilog k tripartitni pogodbi

Vsaki tripartitni pogodbi je potrebno priložiti dobavnico, račun, izjavo o zagotovljenih sredstvih in potrdilo o plačilu.

1. Odpiranje pogodbe

Ker ste pogodbo že podpisali in je zaključena, jo je potrebno poiskati v Arhivu

Poiščite mapo tripartitne pogodbe in razširite pogled s klikom na +. Nato odprite poljubno pogodbo s klikom na ime.

Spodnja slika pa prikazuje, kako se po npr. kliku na gumb “Dodaj”, najhitreje vrnete na prejšnji korak (na pregled dokumenta).

 

2. Dodajanje dobavnice

V spodnji orodni vrstici izberite Dodaj in nato New – Dobavnica.

Dobavnico priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

 

3. Dodajanje računa

V spodnji orodni vrstici izberite Dodaj in nato Nov – Zahtevek.

Odpre se okno za dodajanje novega zahtevka za izplačilo, kjer morate izpolniti lastnosti računa in dodati priponko. Bodite pozorni, da izpolnite vsa označena polja (*), ki so potrebna za nadaljevanje.

Pogodbi morate priložiti še račun, kar storite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

 

4. Dodajanje fotografij opreme in tehnične dokumentacije

 

OPOMBA glede dodajanja tehnične dokumentacije:  S strani dobaviteljev smo prejeli določeno tehnično dokumentacijo, ki je ni potrebno prilagati k tripartitnim pogodbam, saj je dostopna v portalu EDO v mapi IKT 1. Nabava_Tehnična dokumentacija.

Spodaj opisan postopek je enak tako pri dodajanju fotografij opreme kot pri dodajanju tehnične dokumentacije.

 

ACORD-92 d.o.o. – VIZ priloži garancijski list s serijsko številko

COMTRON d.o.o. – VIZ-u ni potrebno prilagati tehnične dokumentacije

iSTYLE – VIZ mora priložiti garancijski list

LANCom d.o.o. – VIZ mora priložiti garancijski list

UNISTAR LC d.o.o. – VIZ-u ni potrebno prilagati tehnične dokumentacije

Odprete tripartitno pogodbo in v spodnji orodni vrstici izberite Dodaj in nato Nov-Splošno.

Fotografije in tehnično dokumentacijo priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le – te izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

*Spodaj se nahaja primer dobre prakse – skupna fotografija zložene opreme:

 

 

5. Dodajanje izjave o zagotovljenih sredstvih

Izjava o zagotovljenih sredstvih se nahaja na naslednji povezavi.

V arhivu poiščete mapo “T10_potrditev končne kosovnice IKT” in razširite pogled s klikom na +.  Nato s klikom na ime odprete kosovnico.

V spodnji orodni vrstici izberite Dodaj in nato New – Izjava.

Izjavo priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

 

 

6. Dodajanje potrdila o plačilu

V spodnji orodni vrstici izberite Dodaj in nato New – Potrdilo o plačilu.

Potrdilo o plačilu priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)