Oddaja zahtevkov za izplačilo VIZ (WLAN)

 

1. Zahtevek za izplačilo – račun kot dokazilo o nastalih stroških

 

V portalu EDO lahko do dokumentov dostopate preko mape ARHIV ali MAPE ŠOL.

Mape šol – v mapi se nahajajo vsi dokumenti, ki se distribuirajo med Arnesom in šolo. V primeru podružnice ima šola na voljo več elektronskih map. S klikom na posamezno mapo se odpre maska mape, kjer so na levi strani razvidni osnovni podatki šole, na desni strani pa vsi dodatni podatki.

Arhiv – v mapi se nahajajo vsi dokumenti, ki jih je VIZ že podpisal ali potrdil.

 

  1. NAČIN

V meniju Portal izberemo mapo Mape šol > izberemo ustrezno mapo (organizacije, ki imajo podružnice imajo na voljo več map) > na seznamu izberemo ustrezno pogodbo ali za iskanje uporabimo Filter (vpisati je potrebno ustrezno ključno besedo)

                    ↓

OPOMBE: Dokumenti so v Mapi šol razporejeni v kronološkem (časovnem) zaporedju. Na vstopni strani je prikazanih zadnjih 20 uvrščenih oziroma kreiranih dokumentov. S pomočjo puščic zgoraj ali spodaj desno se je možno pomikati po straneh. V razdelku Uvrščeni dokumenti (levo) lahko s klikom na puščico spremenite število prikazanih dokumentov na stran.  

 

  1. NAČIN

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > zaradi povečane količine dokumentov je v portalu EDO nastavljena časovna omejitev dokumentov > izbrišemo filter oziroma nastavimo parametre na »Vsi« in »Brez omejitev« > izberemo ustrezno pogodbo in jo odpremo s klikom na ime.

                    ↓

                                                                                                                                                       ↓

Izberemo ustrezno pogodbo in jo odpremo s klikom na ime:

Nato v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Zahtevek.

OPOMBA – pri oddaji Zahtevka za izplačilo morate vedno uporabiti tip dokumenta Nov – Zahtevek, saj vsebuje metapodatke, na podlagi katerih vam Arnes izplača delež sofinanciranja. V kolikor dokumenta ne boste vložili pod pravi tip dokumenta, vam ga bo projektna pisarna zavrnila.

Odpre se okno za dodajanje novega zahtevka za izplačilo, kjer morate izpolniti lastnosti računa in dodati priponko. Bodite pozorni, da izpolnite vsa označena polja (*), ki so potrebna za nadaljevanje.

OPOMBA: Pri oddaji dokumentacije pri pasivnem delu izgradnje brezžičnega omrežja (račun izvajalca) ni potrebno dodajati dobavnice, saj je s strani izvajalca ne prejmete. Vložiti je potrebno le zahtevek (račun), fotografijo telekomunikacijske omarice, izjavo o zagotovljenih sredstvih in potrdilo o plačilu, po prejetju sredstev s strani Arnes-a.

 

Račun priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

 

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.   

 

2. Podpisano dobavnico

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo in jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Dobavnica

    

Odpre se maska dokumenta Dobavnica, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja kot je prikazano na spodnjem primeru.

Dobavnico priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

 

3. Fotografijo vgrajene opreme/zgrajene infrastrukture

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Splošno

   

Odpre se maska dokumenta Splošno, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja kot je prikazano na spodnjem primeru.

Fotografijo priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

Spodaj se nahaja primer dobre prakse:

1. Dostopna točka (Pogodba WLAN VIZ)
2. Usmerjevalnik (Pogodba o nakupu CPE)
3. Stikalo (Pogodba o nakupu stikal)
4. Izgradnja pasivne infrastrukture (telekomunikacijska omarica)

  1.  2. 

 3.  4.  

 

4. Potrdilo o plačilu (po plačilu računa)

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo ustrezno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Potrdilo o plačilu

OPOMBA: VIZ mora, v skladu z 12. členom Pogodbe o sofinanciranju, Arnesu predložiti dokazilo o plačilu celotnega zneska v roku 8 dni po prejemu sredstev s strani Arnes-a.

     

Odpre se maska dokumenta Potrdilo o plačilu, kjer je potrebno v Opis vnesti ime dobavitelja, kot je prikazano na spodnjem primeru.

Potrdilo o plačilu priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.

 

5. Izjavo o zagotovljenih sredstvih

Izjavo o zagotovljenih sredstvih priložite k WLAN tripartitni pogodbi. Izjava se nahaja na naslednji povezavi: izjava

V meniju Portal izberemo mapo Arhiv > izberemo WLAN tripartitno pogodbo > jo odpremo s klikom na ime > v spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Izjava.

Na izjavo vnesete številko tripartitne pogodbe in skupno vrednost celotne dejavnosti izgradnje brezžičnega  omrežja, ki jo najdete v Pogodbi o izgradnji pasivne infrastrukture WLAN SIO-2020 (glej sliko spodaj)

V Arhivu poiščete WLAN tripartitno pogodbo in jo razširite s klikom na +. Nato s klikom na ime odprete pogodbo.

V spodnji orodni vrstici desno izberemo gumb Dodaj  > Nov – Izjava.

Izjavo priložite tako, da v orodni vrstici izberete Dodaj in Nova vsebina iz datoteke.

OPOMBA – V kolikor ste dokument predhodno shranili, morate najprej izbrati gumb Uredi, šele nato se vam ponudi možnost dodajanja dokumentov po spodnjem postopku.

V pojavnem oknu kliknete Izberite datoteko. Odprl se bo čarovnik za izbiranje datoteke – le-to izberete in nadaljujete s klikom na Naloži.

Dokument se bo ponovno naložil, v zgornji levi polovici pa bo vidna vsebina naložene priponke. Postopek končate s klikom na Pošlji.

 

OPOMBA – Postopek dodajanja dokumenta morate zaključiti s klikom na Pošlji ali vsaj Shrani, v nasprotnem primeru bo priponka izgubljena in jo boste morali ponovno naložiti.   

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)