Prikazovanje namizja in posameznih aplikacij

V spletni konferenci lahko z vlogo gostitelj (“Host”) in predavatelj (“Presenter”) uporabljate orodje skupna raba (“Share”). Z njim je mogoče dati v skupno rabo svoje namizje ali prikazati posamezne aplikacije/programe.

Opomba: Če želite uporabljati orodje skupna raba (“Share”) si morate prenesti dodatek Adobe Connect Add-In (Windows ali Mac).

Prikazovanje namizja

Prikazovanje svojega namizja začnete s pritiskom na gumb “Share My Screen”

Odpre se vam novo okno, kjer izberete “Desktop” in potrdite s “Share”.

S tem ko se vam je spletna konferenca avtomatično pomanjšala, ste začeli oddajati sliko vašega namizja. Sedaj lahko vsi sodelujoči spremljajo vaše namizje, premikanje miške, odpiranje novih aplikacij …

Prikazovanje namizja ustavite tako, da ponovno odprete spletno konferenco in in izberete “Stop Sharing”

Prikazovanje posameznega programa

V primeru, da želite prikazati zgolj delovanje/uporabo posameznega programa, svetujemo, da namesto prikazovanja celotnega namizja izberete prikazovanje posameznega programa ali aplikacije.

Prikazovanje posameznega programa sprožite s pritiskom na gumb “Share My Screen”

Odpre se vam novo okno, kjer izberete “Applications”, na seznamu izberete aplikacijo, ki jo želite prikazati in potrdite s “Share”.

Sedaj sodelujoči v spletni konferenci vidijo zgolj okno programa, ki ste ga izbrali.

Prikazovanje namizja ustavite tako, da pritisniete na rdeč gumb “Stop Sharing”, ki se pojavi na vrhu okna, ki ga prikazujete v spletni konferenci.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)