Nastavitve spletnega vmesnika

Za nastavitve spletnega vmesnika kliknite ikono in izberite zavihek .

 1. UPORABNIŠKI VMESNIK

 

V meniju Uporabniški vmesnik lahko izberete jezik prikaza, prikaz časa in datuma. Možna je tudi izbira teme uporabniškega vmesnika. Na voljo so vam teme namenjene namizni in mobilni različici spletnega vmesnika.

S klikom na gumb  shranite nove nastavitve.

2. POGLED POŠTNEGA PREDALA

Prikaži predogled: Omogoča prikaz predogleda sporočil v spodnji polovici okna, pod seznamom sporočil v izbrani mapi. (V zgornjem delu okna boste imeli seznam sporočil v mapi, v spodnjem delu pa prikaz vsebine sporočila, ki ga boste v mapi izbrali).

Označi pregledana sporočila kot prebrana: določa v kolikšnem času predogledano sporočilo postane označeno kot prebrano.

Razširi niti: Določa pod kakšnimi pogoji so niti prikazane kot razširjene. Več o nitih se nahaja na tej povezavi.

Usmeri okno brskalnika na novo sporočilo: Omogoča usmeritev brskalnika na novo sporočilo.

Poglej nova sporočila na: Omogoča nastavitev časovnega intervala za preverjanje novih sporočil.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

 

3. SESTAVLJANJE SPOROČIL

Možnost Sestavi sporočila z obogatenim besedilom omogoča privzeto sestavljanje sporočil v HTML načinu (na voljo boste imeli različne opisave, sloge ipd). Če ta možnost ni izbrana, boste nova sporočila sestavljali v običajni tekstovni obliki, ki ne omogoča uporabe slogov. Prehod na način HTML je mogoč tudi kasneje, pri sestavljanju posameznega sporočila.

Omogočena je tudi možnost shranjevanja osnutkov. Interval shranjevanja osnutkov lahko nastavite pod možnostjo Samodejno shrani osnutke – osnutki se bodo shranjevali v mapo Osnutki.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

 

 

4. PRIKAZOVANJE SPOROČIL

Tudi pri prikazovanju sporočil lahko nastavite, da se sporočila prikazujejo Prednostno HTML, torej z uporabo različnih slogov. V primeru da ta možnost ni izbrana, se bodo vsa sporočila prikazovala v tekstovni obliki.

Nastavitev Po izbrisu/premikanju sporočila prikaži naslednje sporočilo omogoča, da se po izbrisu ali premiku odprtega sporočila prikaže naslednje sporočilo v mapi. Če možnost ni izbrana, se po brisanju ali premikanju sporočila prikaže mapa, v kateri je bilo sporočilo.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

 

 

5. POSEBNE MAPE

Te nastavitve omogočajo nastavljanje map za različne vrste sporočil (poslana, nezaželena, osnutke in smeti). Sporočila lahko shranjujemo v že ustvarjene mape ali v mape, ki jih ustvarimo sami. V plavajočem meniju izberemo želeno mapo.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

 

6. NASTAVITVE STREŽNIKA

Nastavitev Označi izbrisano sporočilo kot prebrano omogoča, da se neprebrana sporočila, po brisanju oziroma premikanju v mapo Smeti, označijo kot prebrana.

Ne izbriši sporočila, le označi kot izbrisano – Sporočila se po brisanju ne prestavijo v mapo Smeti, ampak se samo le označijo kot izbrisana. V mapi, kjer se nahaja sporočilo, le-to po izbrisu osivi.

Povezana s predhodno nastavitvijo je tudi možnost Ne prikaži izbrisanih sporočil, saj onemogoča prikaz izbrisanih sporočil.

Možnost Neposredno izbriši sporočila v mapi Neželena sporočila pomeni, da se po izbrisu sporočil v mapi Neželena sporočila, le-ta neposredno izbrišejo, brez da bi se premaknila še v mapo smeti.

Pri nastavitvah vzdrževanja lahko nastavite možnost Izprazni mapo Smeti ob odjavi, ki omogoča, da se sporočila v mapi Smeti ob odjavi samodejno izbrišejo. 

V tem razdelku ostaja še nastavitev Stisni sporočila v mapi Prejeto ob odjavi, s katero vklopimo samodejno stiskanje sporočil v poštnem predalu ob odjavi. S tem prihranimo nekaj prostora na strežniku.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

 

 

 7. NEZAŽELENA SPOROČILA

V razdelku za nezaželena sporočila lahko nastavite Stopnjo zaščite, torej kako visoko stopnjo filtriranja nezaželene elektronske pošte želite uporabljati. Ob uporabi bele in črne liste mora biti zaščita vklopljena.

Vklopite ali izklopite lahko tudi Protivirusno zaščito.

S klikom na gumb shranite nove nastavitve.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)