Naročanje in upravljanje storitev na Portalu članic

Odgovorna oseba in pooblaščenec lahko naročata in prekineta uporabo vseh tistih storitev omrežja ARNES, do katerih je članica upravičena, prav tako jih lahko tudi upravljata.

Hkrati lahko za vsako posamezno storitev določita enega ali več upraviteljev, ki s storitvijo upravljajo. Posamezni upravitelji pa storitev ne morejo naročiti ali prekiniti njene uporabe.

Naročanje in upravljanje storitev uporabnik počne prek spletne aplikacije Portal članic.

V kolikor posamezna storitev za uporabo od članice zahteva sprejetje dodatnih pogojev (poleg Splošnih pogojev uporabe storitev omrežja ARNES), le-te uporabnik potrdi/sprejme ob naročilu.

V kolikor članica še nima urejenega dostopa do Portala članic ali pa le-ta trenutno ni mogoč, lahko odgovorna oseba, pooblaščenec in upravitelji svoje zahteve podajo prek drugih komunikacijskih kanalov:

  • naročanje prek pisnih obrazcev, ki jih na Arnes pošljejo po pošti, e-pošti ali faxu,
  • pomoč in spremembe prek telefona (01) 479 88 00  ali e-naslova .
Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)