Navodila za Windows Phone 8

Povezavo smo preizkusili na modelu Nokia Lumia 925 (Windows Phone 8.0.10328.78), navodila pa veljajo za večino naprav z operacijskim sistemom Windows Phone 8.

Podatki, ki so uporabljeni v spodnjem primeru, so izmišljeni. V postopku nastavljanja jih ustrezno nadomestite z vašimi.

1. Prenos certifikatov na mobilni aparat

V brezžičnem omrežju Eduroam prehajamo na nov vrhnji certifikat (CA certificate) za strežnike Eduroam.si. S tem smo podprli najnovejše operacijske sisteme in naprave, ki zahtevajo strožje preverjanje strežniških certifikatov. V prehodnem obdobju ob nastavljanju naprave zato nanjo namestite oba vrhnja certifikata.

Najprej je potrebno na telefon namestiti vrhnji strežniški certifikat, ki ga boste našli na Arnesovem FTP strežniku – arnes_eduroam_ca_2012.cer .

OPOZORILO: V kolikor vaša organiziacija še ni podpisala lastnega certifikata z novim certifikatom (arnes_eduroam_ca_2012), vam povezava na Windows Phone 8 ne bo delovala.

Če vaša organizacija uporablja samopodpisan certifikat, s FTP strežnika prenesite certifikat vaše organizacije. S seznama certifikatov, ki so na voljo v arhivu na ftp://ftp.arnes.si/software/eduroam/certs/, izberite certifikat vaše organizacije.

2. Namestitev certifikatov

Certifikat boste najlažje namestili tako, da si ga pošljete preko elektronske pošte. Odprete elektronsko pošto s priloženim certifikatom in izberite certifikat.

 

Izberite “Namesti”.

 

Prikaže se vam obvestilo, da je certifikat uspešno nameščen in izberite “v redu”.

3. Vzpostavljanje povezave

Premaknite se v meni in izberite “Nastavitve”.

 

Med nastavitvami poiščite in izberite “Wi-Fi”.

 

Potrebno je vklopiti Wi-Fi. To storite tako, da prestavite gumb za vklop na desno in nato med omrežji izberite eduroam.

 

V prvo polje vpišite vaše uporabniško ime, ki vam ga je dodelila vaša organizacija in pripadajoče geslo v drugo polje.

 

Prestavite se nižje in s premikom drsnika v desno vklopite “Preverjanje veljavnosti strežniškega potrdila”.

 

Poiščite ustrezno strežniško potrdilo, ki ste ga namestili na začetku postopka.

 

Izberite možnost “opravljeno”.

 

S tem je postopek končan in povezava vzpostavljena.

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)