Prehod iz POP3 na IMAP protokol SLO

Navodila so narejena v programu Outlook 2016 vendar veljajo tudi za Outlook 2013 in Outlook 2019. 

Pred nastavitvijo novega računa z uporabo IMAP protokola je potrebno nastavitve na starem računu spremeniti, da le ta ne bo več prejemal elektronskih sporočil. Za spremembo računa sledite spodnjim korakom.

Odprite meni Datoteka, izberite možnost Informacije ter Nastavitve računa… .

V novo odprtem oknu izberite želen e-poštni račun. Za spremembo nastavitev računa kliknite na gumb .

Odprejo se vam nastavitve vašega računa.

V nastavitvah bo potrebno “pokvariti” enega izmed podatkov, najlažje je spremeniti vaše uporabniško ime, kot je prikazano na spodnji fotografiji.

Po spremembi podatkov pritisnite Naprej.

Odprlo se bo okno, ki zahteva, da vpišete vaše geslo in uporabniško ime. Tukaj ne spreminjate ničesar in izberite Prekliči

Program je preskusil vaše nastavitve in ugotovil, da delovanje povezave ne deluje. To pomeni, da elektronskih sporočil na ta naslov ne boste več prejemali. Po spremembi nastavitev je potrebno dodati nov račun z nastavljenim protokolom IMAP. Navodila za to najdete na naši spletni strani: http://www.arnes.si/pomoc-uporabnikom/e-posta/nastavitev-programa-ms-outlook-2016-slo/.

Po vzpostavitvi novega računa z nastavitvijo protokola IMAP, lahko prenesete vsa elektronska sporočila v na novo nastavljeno mapo Inbox oziroma Prejeto. V prej omenjeni mapi se nahajajo vsa sporočila, katera je potrebno izbrati vsa naenkrat. To se stori s klikom na Ctrl+a, ko boste to storili se sporočila prenese tako, da pritisnete levi klik na miški in ga pridržite, ter vsa sporočila prestavite v novo mapo (drag & drop).

  

Po končanem postopku, ko boste prenesli vsa sporočila, je priporočeno, da se starejši račun nemudoma izbriše.

Odprite meni Datoteka, izberite možnost Informacije ter Nastavitve računa… .

Izberemo stari POP3 račun in pritisnemo na znak Odstrani

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)