Arnes shramba

Navodila za nastavitev oddaljenega omrežnega pogona

Operacijski sistem WINDOWS 2008

Pred prvo uporabo je potrebno s strani Arnesa pridobiti podatke o “initiator name”, uporabniškem imenu in geslu za dostop do storitve.

1. Kliknite na gumb Start in v iskalno polje vpišite “iscsi”. Izberite najdeni program iSCSI Initiator.

2. Po izboru orodja se prikaže obvestilo, da program ni zagnan kot storitev. Za pravilno delovanje mora delovati kot storitev, zato kliknite Da.

3. V glavnem oknu programa izberite zavihek Configuration in kliknite gumb Change, da spremenite ime initiatorja.

4. V novo okno vpišite vaše ime initiatorja in ga shranite s klikom na gumb OK.

5. Nato dodajte strežnik, kjer se nahaja diskovje. Kliknite na drugi zavihek Discovery in izberite gumb Discover Portal.

6. V novo okno vpišite naslov strežnika shramba.arnes.si in vrata 3260 ter klinite gumb OK.

 

7. Izberite prvi zavihek Targets. Na seznamu Discovered target se mora pojaviti Arnesovo diskovje. Če je seznam prazen, kliknite Refresh. Ko na seznamu vidite eno tarčo, jo označite in klinkite gumb Connect.

8. V novem oknu kliknite gumb Advanced.

9. V novem oknu omogočite avtentikacijo tako, da označite kvadratek pred Enable CHAP log on. V polji Name in Target secret vpišite dodeljeno uporabniško ime in geslo. Okno zaprite s klikom na gumb V redu.

10. V prejšnjem oknu kliknite gumb OK. Glavno okno zaprite z gumbom V redu. V kolikor se vam ne pojavi okno za formatiranje diska, izberite zavihek Volumes and Devices in kliknite na gumb Auto Configure

11. Prikaže se okno, ki vas vpraša, če želite formatirati disk. Kliknite Formatiraj disk.

12. V oknu za formatiranje diska vpišite željeno oznako nosilca, npr. ARNES Storage. Ostalih nastavitev ne spreminjajte. Nato kliknite Start.

13. Program vas opozori, da boste s formatiranjem izbrisali vse podatke na disku. Kliknite OK.

14. Začne se postopek formatiranja pogona, ki lahko traja več minut. Po končanem formatiranju je oddaljeni pogon pripravljen na uporabno in se v sistemu prikazuje kot običajen disk.

 

Pomoč uporabnikom

01 479 88 00
(delavniki, 8:00–20:00)